Рекомендації по веденню COVID-19

UCSF Health Hospital Epidemiology and Infection Prevention СOVID-19

ther Clinical Information and Announcements

Ambulatory Announcement: Limiting Ambulatory Clinics (PDF)

March 17, 2020

Ми вступаємо у  фазу обмеження доступу до амбулаторій  дорослих, дітей та пацієнтів з хронічними захворюваннями, включаючи онкологічні.

Процес обмеження доступу рекомендується через зростання ризику зараження COVID-19 у амбулаторіях як пацієнтів, що відвідують медичні заклади, така і медперсоналу.  

 Рекомендовано розподіл пацієнтів на три групи

  1. Термінові випадки – їх потрібно обстежити без вичікування.

 Якщо це можливо, забезпечити відео зв’язок з пацієнтом за телефоном: цьому методу комунікації віддати максимальний пріоритет!

 Якщо відеозв’язок неможливий, проведть огляд пацієнта, однак надавайте пріоритет особистій безпеці!

  1. Напівтермінові випадки – не можна вичкувати протягом 1 місяця, ризик вичікування переважає ризик зараження у клініці.

 Якщо це можливо, забезпечити відео зв’язок з пацієнтом за телефоном: якщо це неможливо, надайте відеозв’язку з ципи пацієнтами за принципом другого пріоритету!

 Якщо Ви відкладаєте візит цих пацієнтів, то створіть список для їх прийому тоді, коли з’явиться можливість зробити це у безпечний час.

  1. Відкладені випадки: прийом цих пацієнтів можна відкласти на 3 місяці, що не принесе явної шкоди для здоров’я.

 Якщо це можливо, забезпечити відео зв’язок з пацієнтом за телефоном: якщо це неможливо, надайте відеозв’язку з ципи пацієнтами за принципом третього пріоритету!

 Якщо ні, скасуйте та перенесіть прийом циїх пацієнтів на термін більший,  ніж три місяці

 

Для сортування пацієнтів має знадобитися особа відповідальна за цей процес.

Не треба зменшувати важливість телефонних  консультацій, оскільки вони можуть врятувати здоров’я і життя персоналу і пацієнтів.

 Потрубно зберегти максимальну кількість персоналу медичних клінік дієздатними.

Чітко визначте, яку мінімальну кількість персоналу потрібно задіяти на 1 зміні.

Знайдіть можливість організувати роботу персоналу вдома для відео-консультацій.

 Деякі клініки можуть залучати спільний персонал, у випадку обмежених кадрових ресурсів в амбулаторії.

Знайдіть осіб, які можуть взяти відповідальність за відео- і телефонне консультування.

 Особи, які проводять консультування, мають пройти попереднє тренування.

Завантажити (PDF, 313KB)